Sidhuvudbild

Synpunktshantering

Synpunktshantering
Har du synpunkter, klagomål eller beröm? Ge oss möjligheten att hörsamma och ta
till oss av det du vill förmedla.
Vi har som mål att erbjuda den allra bästa kvalitet i vår verksamhet. Inget är så bra
att det inte kan bli bättre men ibland kan synpunkter och klagomål bidra till att
utveckla verksamheten. I första hand kan du vända dig till pedagogen ärendet gäller och diskutera, på så vis
kan du lösa många frågor. I andra hand kan du vända dig till rektorn, Marika Lundmark kontaktuppgifter finns på hemsidan. I tredje hand kan du vända dig till
Personalansvarig eller Styrelseordförande i Styrelsen. Vi önskar vara tillgängliga,
hörsamma och bemöta skyndsamt. Synpunkter kan även ske via mail, telefon eller
anonymt via brevform. I de fall synpunkterna är anonyma kan de således inte
återkopplas. Övriga ärenden återkopplas skyndsamt efter bästa förmåga. Dina
synpunkter registreras inom ramen för gällande förordning, GDPR.
Sedan till kommunen
Skulle du inte bli nöjd efter att du varit i kontakt med verksamheten, kan du lämna
dina synpunkter till kommunen. Du kan kontakta kommunen genom elektroniskt
formulär för klagomål, ringa, skicka brev eller skicka dina synpunkter via e-post. Du
kan vara anonym, men för att få svar behöver du fylla i dina kontaktuppgifter. Om du vill ha svar via e-post räcker det med din e-postadress.